ÁSZF

Általános szerződési feltételek
A jelen ÁSZF tartalmazza a Don Quijote Pizzéria - Szeged (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

 A Webáruház címe:https://www.dqpizza.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév:Trinagra Kft.
Székhely címe:Szeged, Vitéz u. 4
Cégjegyzékszám:06-09-004077

Ügyfélszolgálat/Pizzéria adatai:
Cím:Don Quijote Pizzéria, 6722 Szeged, Vitéz u. 4.
Telefon: +36 62 422 366
E-mail: info@dqpizza.hu, donquijotepizzeria@gmail.com

Nyitva tartása: Hétfő – Szombat 11.00 – 22.00

Az általános szerződési feltételek elfogadása
Az általános szerződési feltételek, a továbbiakban ÁSzF, megtekinthető szolgáltató honlapján. A "vásárlás befejezése" gombra kattintással azt vásárló elfogadja. Vitás kérdésekben felek a Fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései szerint járnak el. 

 A megrendelés lépései:

1. A rendelés menete
A termék kiválasztása és az opciók (méret, plusz feltétek, sütési módok stb) után a felhasználó a „Kosárba” ikonra kattintással végezhet rendelést.

2. A kosár használata
A kosárban lehetséges a már megrendelt tételek törlése a „szemétláda” ikonra kattintással. A rendelés befejezése a „rendelésem befejezése” ikonra kattintással történik.

3. Átvételi módok kiválasztása
Vásárló 3 átvételi mód között választhat:

a.) Házhoz szállítás – amely a vásárolt termékek csomagolását és a vásárló által megadott címre szállítását jelenti. Ezeknek a tételeknek az árai a honlapon és a az az elszámolásban is láthatóan fel vannak tüntetve. Szolgáltató egy futárszolgálattal kötött szerződést (Multifutár) és általa szállítja ki a terméket. A kiszállítással kapcsolatos felelősség a Multifutárt illeti. A Multifutár csak Szeged területén vállal szállítást.

b.) Elvitel – a vásárló személyesen elviszi a terméket, és a feltüntetett mértékű kedvezményt kapja az árból.

c.) Pizzériában fogyasztás – a terméket a vásárló csomagolás nélkül a pizzériában fogyasztja el.

4. A választott átvételi mód határozza meg a szükséges adatokat:

a.) Házhoz szállítás esetében: telefonszám, utca és házszám, felirat a csengőn. Opcionálisan megadható email és vezetéknév névvel együtt.
b.) Elvitel : csak egy telefonszám szükséges. Opcionálisan megadható email és vezetéknév névvel együtt.
c.) Pizzériában fogyasztás: csak egy telefonszám szükséges. Opcionálisan megadható email és vezetéknév névvel együtt.

5. A megrendelés véglegesítése az elszámolás alatti „Megrendelés” gombra kattintással történik.

6. A megrendelés visszaigazolása e-mailben történik, ha a vásárló megadott email címet. A megadott telefonszámot szolgáltató csak teljesítési vagy szállítási akadályozottság esetén hívja.

 Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain és a honlapon a rendelés sikerességét jelző 3 pipa jel jelenik meg, és megadott email cím esetén szolgáltató e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha megadott email cím setében a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 1 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)

2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

 A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

 Árak
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát. A kiszállítás költségét vásárló a Multifutárnak fizeti. Ennek összegét feltüntetjük a számlán „kiszállítás költsége:” tételként. Ez nem képezi a Szolgáltató bevételét ezért számlát sem állíthat ki róla.

 Kiszállítás, személyes átvétel
1. A szállítási határidők a Multifutár leterheltségétől függ. Általában 20 perc és 1 óra közötti a kiszállítási idő. Rossz időjárási viszonyok, közlekedési dugók, stb. növelhetik a kiszállítási időt.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.

Lehetséges fizetési módok
1. Kiszállításkor csak készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel).
2. Pizzériában fogyasztás vagy elvitel esetén készpénzzel, bankkártyával vagy utalvánnyal.

Elállási jog
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási tájékoztatónak megfelelően.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentés a Szolgáltatónál telephelyén.
2. Írásban történő bejelentés levélben a szolgáltató címére címezve, vagy e-mailben a szolgáltatónak küldve.